Hogyan válassz kávégép szervizt?

MIKOR VAN SZÜKSÉG SZERVIZRE?

Ha a gép alatt folyik egy kicsit, az már nem rendeltetésszerű működés. Ne feledd: a KÁVÉFŐZŐ GÉP folyik, nem a kerti öntözőrendszer. A kereplőnek kell kiadnia kattogó hangot, nem a kávégépednek…

Egy szó, mint száz: amennyiben a megszokottól eltérő a működése, de azért még lefőzi a kávét, ott alakulóban van már valami és elhiheted, ez nem olyan, mint a fejfájás… Nem fog magától elmúlni, sőt.

MILYEN HORRORTÖRTÉNETEKET LEHET HALLANI

Általánosságban is bizalmatlanok vagyunk, főleg ha olyan értékes dolgunkról van szó, mint a kávéfőzőnk, ami egy kisebb vagyonnal ér fel. Rengeteg sztorit hallottunk már ügyfelektől, partnerektől, tapasztalataik széles skálán fednek le.

  • Nem azt a kávéfőző gépet kapta vissza, amit bevitt javításra: Ezt könnyű szerrel küszöböljük ki, ugyanis behozatalkor rendszerünk rögzíti az Ügyfél neve mellé a behozott kávéfőző márkáját, típusát, gyártási számát, valamint a rendszerünk által hozzárendelt egyedi azonosító számsort, melyet több helyen is hologram-matricával ragasztunk a készülékre. 
  • Karcosan, sérülten kapta vissza az ügyfél a gépet: Kávégép szervizünk nagy hangsúlyt fektet arra, hogy a behozott készülékek sérülését megakadályozza. Minden kávéfőző az erre kialakított polcrendszeren van elhelyezve, saját polchellyel rendelkezik, nem érintkezik másik géppel, nincsenek egymásra pakolva.
    Átvételkor munkatársaink szemrevételezik a készülékeket, és a munkalapon rögzítik is a már meglévő sérüléseket az ügyfél jelenlétében, így a későbbiek folyamán el lehet minden kellemetlenséget kerülni. 
  • Hiányosan kapta vissza a kávéfőző gépet az ügyfél: A kávéfőző átvizsgálásakor a készüléket szétszereljük, az alkatrészeket pedig külön kis ládákba, dobozokba gyűjtik, így minimalizálva az esetleges alkatrészek lehagyását.

Hiányos szolgáltatás

Természetesen mi sem vagyunk tévedhetetlenek, ugyanakkor büszkék vagyunk arra, hogy több mint 19 éve foglalkozunk kávéfőző gépek javításával. Munkánk minőségét jellemzik a közel tökéletes átlagú értékeléseink (4,8) a Google jóvoltából, kávégépes szervizek körében a legtöbb értékelést is mi kaptuk.

+1 TÖRTÉNET – MEGTÖRTÉNT ESEt – TÖBBET KAPOTT VISSZA (MAJDNEM AZ ÜGYFÉL)

Kollégánk javította a kávéfőző mechanikáját –darabjaira volt szedve a készülék-, közben pedig telefonon kihangosítva beszélt a készülék tulajdonosával, hogy mikorra készül el a kávéfőző. A javítás végeztével a kávéfőző visszakerült a polchelyére, várva az ügyfelet. A telefon viszont csörgött, csak éppen nem találtuk sehol.

A polc felől jött a csöngés, egyre erősödő hangon. Közel érve észrevettük, hogy búgócsigákat megszégyenítő módon ugrált kávéfőzőnk, de nem nekünk örült, csupán a telefon belőle rezgett.
– Valószínűleg ezért nem visznek magukkal telefont a sebészek a műtőbe.

MILYEN A JÓ KÁVÉGÉP SZERVIZ

Gyors, precíz, korrekt, proaktív

GYORSASÁG – Nem aranytojás, nem ülünk rajta mi sem. Éppen ezért fontosnak tartjuk mielőbb visszaadni a kávéfőző gépet. A javítást árajánlat elfogadását követően jellemzően aznapra, vagy másnapra el szoktuk végezni. Ebbe az időbe nincs beleszámolva az átfutási idő.

Higgyétek el, rengeteg kávéfőző fordul meg napi szinten nálunk, ha tehetnénk, mindenkinek azonnal megjavítanánk a kávégépét, de ez sajnos nem lehetséges.

PRECÍZ – Cégünk szeret mindent kontroll alatt tartani, ezért amit csak lehet, rögzítünk rendszerünkbe. A javítások alkalmával minden alkatrész fel van tüntetve, le van bontva tételesen alkatrész, elvégzett munka, részösszeg. Nem titkolt célunk minőségi ügyfélkör kialakítása, cserébe mi is törekedünk a precíz, maximális minőségi munkára.

KORREKT – Tudásunknak és lehetőségeinkhez mérten igyekszünk a lehető leg rugalmasabbak lenni, hiszen nincs két egyforma ügyfél.

Murphy is mindig a legrosszabb pillanatban teszi tönkre a kávéfőzőt (Murphy törvénye), általában hétvégén szülinapi buli, házassági évforduló, bajnok lesz a kedvenc csapatunk stb… Lehetőség szerint ilyenkor igyekszünk megoldást találni, hogy a kávéfőző szervizelése megtörténjen, vagy cseregépet adunk, így a legfontosabb pillanatokban is lesz miből kávét főzni.

Ha pedig valamiben hibázunk – megint csak emberek vagyunk – azt pedig elismerjük, és kijavítjuk, a kellemetlenségeket pedig mindig valamilyen formában kárpótoljuk.

 

PROAKTÍV – Többek között a kávégép szerviz az egyik bevételi forrásunk, mégis segítünk megelőzni a meghibásodást, tanácsokkal látunk el minden ügyfelet, személyre és kávéfőző gépre szabva.

A célunk, hogy átadjuk azt a tudást, amivel minden felhasználó otthon karban tudja tartani a készülékét, hozzánk pedig inkább karbantartó szerekért jöjjenek, illetve kávézni és jobbnál jobb sztorikat mesélni.

Ha azt tapasztalod, hogy készüléked nem úgy működik, ahogy kellene, vagy szeretnél már egy „nagygenerált” rá, akkor kattints a lejjebb található gombra, fordulj hozzánk bizalommal, segítünk!

Kapcsolatba lépek veletek

Martin Dániel

A kávéblog szerzője:

Martin Dani vagyok, közlés és kávémániás. Mondhatni kávéfüggő. K-val kezdődik, -inre végződik és függőséget okoz a szervezetben, ez a KOFFEIN. Szeretném a kávé világában összegyűjtött tudásomat és tapasztalataimat megosztani Veletek!

A legjobb módja ennek az, ha leírom Nektek. Legtöbbször hétköznapi nyelven, egyszerűen, van, hogy szakzsargonnal kergetve ki mindenkit a világból, ezt megspékelve egy adag humorral és lazasággal.

Időnként pedig a reggeli fekete előtt leírt sorokat egy kanál szarkazmussal kísérve.